sâmbătă, 24 decembrie 2016

Tag: Dashing through the snow

Primul Tag de sezon,de asemenea si primul tag de pe blogul nostru. Acest Tag este "furat" de pe blogul Mihaelei, the cemetery of books.

1.Numeste o carte pe care pe care vrei sa o gasesti sub brad.    
   Vreau sa gasesc muuuulte carti sub brad, nu doar una. Dar cel mai mult vreau Mara Dyer. Transformarea :3

2. O carte pe care o vei citi in timpul sezonului de Craciun.     
     Vreau sa termin Mara Dyer. Inceputul<3 E absolut superba!
3.Filmul preferat de Craciun.
    Inegalabilul Home Alone:)) 
4. Iti place zapada?
    Nu, nu imi place zapada. O ador! 
    5. Numeste un personaj cu care ai vrea sa iti petreci Craciunul.
 
   Nu cred! Cum pot sa aleg doar un personaj? No way! I can't do that! Il vreau pe Kaz la mine sub brad si pe Noah.

 
   6.Ce alegi: sa daruiesti sau sa primesti?
     Imi place sa vad persoanele din jurul meu fericite, prin umare imi place sa le daruiesc cate ceva si sa le aduc zambetul pe fata.

7. In ce loc fictional ti-ar placea sa-ti petreci Craciunul?
    
    Hmmm... Grea alegere. As vrea sa merg in toate locurile din fiecare carte citita de mine pentru a-mi intalni viitorii soti :> Revenind la subiect, cred ca as alege Idris. E foarte frumos iarna, iar cristalele care protejeaza noaptea tin locul beculetelor de Craciun. Numai imaginativa, cristalele stsuperba!d, acompaniate de stele si luna, iar pe jos un strat de zapada alba ca spuma laptelui. Mirific! Ca sa nu mai pomenim ca ar fi si Jace acolo. <3
8. Cea mai frumoasa amintire de Craciun? 
   
   Am multe amintiri, cele mai frumoase sunt atunci cand deschid cadourile de Craciun.
   9. Poti sa spui "Craciun" repede, de trei ori consecutiv(pronuntand corect!)?
Am mentionat intr-un articol ca vorbesc mult :))) deci nu a fost o problema pentru mine.








Anna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu